<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d4031847265462001974\x26blogName\x3dTravel+Macedonia+-+Info,+Hotels,+Map,...\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://travel-macedonia.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://travel-macedonia.blogspot.com/\x26vt\x3d-7205523329559769536', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

Travel Macedonia - Info, Hotels, Map, News, Tourism, Skopje, Ohrid, Bitola,Ancient History

Travel to Macedonia - Tourism Guide. The Republic of Macedonia (Makedonija) is a place that everyone must visit in its life. Lot of mountains, lakes, rivers, fresh air, plenty of sun, untouched nature... It's a real pearl of planet Earth. Explore this Macedonian blog and travel thru the world of Macedonia, that biblical land.

 

Karolina Goceva: 'Mojot Svet' ('My World') Song - MP3 Download, Lyrics and Video

Pop artist Karolina Goceva with the song 'Mojot Svet' ('My World') will represent the Republic of Macedonia at 'Eurovision Song Contest 2007' in Helsinki (Finland).

Karolina Goceva at 'Macedonian Eurovision Song Contest 2007'

Useful links:
- Download the song: 'Mojot Svet' (link) - (mp3/3:03/2,80MB).
- Watch the video: 'My World' .
- More info about Karolina Gocheva .

Bonus stuff:

'Mojot Svet' ('My World') lyrics

Naj, na, naj, na, na, na, naj, na
Naj, na, naj, na, na, na, naj, na
Naj, na, naj, na, na, na, naj, na
Naj, na, naj, na, na, na, naj.

Nocva so senki pak zboruvam
Moram od sebe da pobegnam
Tri angeli me cuvaat
Odam po vistinski pat.

Mojot svet se vika muzika
Nema vera nitu granica
Mojot svet se osum noti
Edna dusa balkanska. (x2)

Sonce me budi vo postela
Pesna me gali vo dusata
Tri spomeni sto bolea
Vecno gi izbrisav jas.

Mojot svet se vika muzika
Nema vera nitu granica
Mojot svet se osum noti
Edna dusa balkanska. (x2)

Naj, na, naj, na, na, na, naj, na
Naj, na, naj, na, na, na, naj, na
Naj, na, naj, na, na, na, naj, na
Na, na, na, naj, na,
Eeeeeeeejjj...

Mojot svet se vika muzika
Nema vera nitu granica
Mojot svet se osum noti
Edna dusa balkanska,
Mojot svet se osum noti
Edna dusa balkanska.

(lyrics written by http://Travel-Macedonia.blogspot.com)

Labels: , , , , , , , , ,

...

 
...

for this post

 
Anonymous Anonymous Says:

viva karolina!!

 
 
Anonymous Anonymous Says:

Fala za tekstot :)

 
 
Blogger Veles Web Says:

Viva Carolina a po moznost i da tepa!:-)

 
 
Blogger kostas Says:

I wish her good luck.

 
 
Blogger Just-Whatever.com Says:

She looks nice, how did she do?

 

Leave a Reply